۱.شرکت اقتصاد هنر ایرانیان به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری به خرید آثار هنری هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان جوان جویای نام و با پشتکار می پردازد.

۲. برگزاری نمایشگاه های خارجی و داخلی برای مجموعه‌داران و هنرمندان، به صورت فیزیکی و به صورت مجازی، یکی دیگر از فعالیت های این شرکت می باشد.

۳. فروشگاه آنلاین و مجازی برای فروش آثار هنرمندان تدارک دیده شده است که خریداران و مجموعه‌داران و علاقه‌مندان را به صورت بی واسطه به هنرمندان متصل می‌گرداند.

۴. در بخش تولید محتوا، شرکت اقتصاد هنر ایرانیان با داشتن تیم متخصص جهت تولید و ساخت فیلم و تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافی، انیمیشن و انواع خدمات گرافیکی نیز در حال خدمت رسانی می باشد.

۵. تیم مشاوره هنری شرکت اقتصاد هنر ایرانیان با حضور اساتید دانشگاه در زمینه مشاوره های تخصصی هنری در تمام هنرهای هفتگانه برای هدایت صحیح هنر دوستان گرامی و جلب رضایت حداکثری آنها مشغول فعالیت می باشد.

۶. تیم حقوقی جهت تنظیم قراردادهای هنری و کارشناسانه و جلوگیری از هر گونه پیامدهای جانبی حاصل از عدم آگاهی حقوقی.

۷. شرکت اقتصاد هنر ایرانیان دارای پایگاه خبری به آدرس eghtesadhonarnews.ir که در تاریخ شهریور ماه سال 1399 تاسیس گردیده است و با رویکرد تخصصی به تهیه گزارشات و اخبار منحصر به دنیای هنر می پردازد.

۸. این شرکت در نظر دارد که با تاسیس گالری و موسسه چند منظوره و کانون تبلیغات خدمت‌رسانی بیشتری را به جامعه هنری کشور انجام دهد.

۹.برگزاری همایش های تخصصی در امور فرهنگی و هنری و خدمت رسانی در امور فرهنگی و هنری به سایر سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی.

۱۰. بخش آموزشی شرکت اقتصاد هنر ایرانیان با در اختیار داشتن اساتید و پرسنل مجرب در جهت آموزش انواع هنرها در آموزشگاهی با مجوز درجه یک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آموزش هنرهایی چون نقاشی، عکاسی، گرافیک، دیوارنگاری، مجسمه سازی در بخش تئوری و عملی می پردازد.

۱۱. فروشگاه لوازم و تجهیزات هنری بخش دیگری است که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین در دست راه اندازی می‌باشد.