داور یوسفی

متولد ۱۳۴۲ خلخال
پنج سال اول زندگی خود در خلخال میگذراند و سال ۱۳۴۷به همراه خانواده از شهرستان خلخال به شهر رشت نقل مکان میکند .دوران تحصیلی درشهر رشت سپری می شود و از همان کودکی علاقه وی به نقاشی جلب میشود و پس از اخذ دیپلم نقاشی را بصورت تجربی دنبال میکند.
درسال۱۳۶۳ تجربه های شخصی هنرآموزی را تا ۲۶ سالگی طی نمود ودر سال ۱۳۶۸ تحصیل نقاشی را در دانشگاه بطور جدی آغاز کرد.
یوسفی در سال ۱۳۷۲ لیسانس و سال ۱۳۷۵ فوق لیسانس نقاشی را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز دریافت کرد. از سال ۱۳۷۸ به عضویت هیئت علمی گروه نقاشی همین دانشگاه درآمد و از همان زمان تا به امروز در کنار فعالیت حرفه ای به عنوان نقاش به تدریس نقاشی و طراحی در دانشگاه های الزهرا،آزاد و سوره مشغول بوده است.یوسفی عضو پیوسته انجمن نقاشان ایران است وعلاوه بر این عضو هیئت داوران چندین جشنواره و سمپوزیوم هنری بوده است.
وی اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال۱۳۷۳ در گالری آریا برگزار کرد و پس از آن چندین نمایشگاه انفرادی در گالریهای آریا طراحان آزاد،برگ،خانه هنرمندان و ساربان برگزار کرده و بیش از۱۹۰ نمایشگاه گروهی در ایران،کانادا،ایتالیا،یونان،کره جنوبی،ترکیه،امارات وکویت و همچنین دربینالهای دوم و ششم موزه هنرهای معاصر و بینالهای جهان اسلام در مجموعه فرهنگی صبا شرکت کرده است.
وی چندین پروژه دیوار نگاری ماندگار با تکنیک موزاییک و بتن برجسته در شهر تهران طراحی و اجرا نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *